Sivut

17. elokuuta 2009

Kissalyhty


Olen vuosia tehnyt mieheni kanssa kissalyhtyjä myyntiin. Lyhtyjä vaihtamalla ja viiksien asentoa muuttamalla on kissoihin saanut uutta ilmettä ja kaikki on käsityönä valmistettu yksittäin, joten yksikään kissa ei ole samanlainen toisen kanssa. Näistä on vuosien mittaan tullut sellainen pop, että joka joulu olemme yrittäneet useita kymmeniä valmistaa ja myydä erinäisissä myyjäisissä ja olemme jopa tupaantulijaisiin vieneet tällaisen kissan ns. kotilemmikiksi ja kortin laitoimme mukaan miten tätä hoidetaan kun ei kerran tarvitse ruokkiakaan.
Helppohoitoinen lemmikki siis.
Yleensä syksyn alkaessa ja pimeyden saapuessa on useita tilauksia tullut ja nyt on taas aika alkaa valmistaa lyhtyjä myyntiin.
Kuvakulma valmiista kissasta on hieman huono, kun varjo peittää äärirajoja, mutta pääasia selviää kyllä kuvasta.

Tässä onkin jo hieman maalia saatu pintaan.

2 kommenttia:

  1. Tää on ihana idea! Mä olen sitä mieltä, että meille voisi IHAN HYVIN muuttaa vielä neljäs kissa, mutta siitä pitää käydä pitkät neuvottelut. Luulen, että mies suostuisi ilomielin tällaiseen misuun. MAU!

    VastaaPoista
  2. Siis tuo kisuli on aivan mahtava:) Tuolla se nyt valaisee pöydän päällä...isäntäkin tuumasi töistä tullessaan, että ompa komia kisu ja se on paljon miehltäni:):)
    Hei tän mä osasin:) oon ylpee itestäni...

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi.