Sivut

27. elokuuta 2010

Tunnustuksesta kiitos ja tunnustuksia jaettu etiäpäin

Sain ensimmäise  tunnustuksen blogistani. Siitä haluankin kiittää tunnustuksen antajaa eli Sania blogista Tikbumsa. Tunnustus piristi päivää ja antaa taas lisäinspiraatiota jatkamaan ompelusten ja muidenkin kädentöiden parissa.
Tarkoituksena on kertoa seitsemän asiaa itsestä, jotka eivät ole niin olennaisia itsestään ja jakaa tunnustus eteenpäin yhtä monelle bloggaajalle, joidenka blogeja seuraa aktiivisesti.
1. Olen teityissä asioisdsa perfektionisti ja pedantti, mutta Kassi-Almaa löytyy myös minusta Peppi Pitkätossun ohessa mitä suurimmassa määrin.
2. Minulla on aina monta rautaa tulessa ...aina ei niin hyvä juttu.
3.Olen kangas- ja lankahamsteri.
4. Rakastan ommella Mymmelille vaatteita.
5.Rakastan kävellä villasukat jalassa.
6. Intohimoni on ehdottomasti vanilijajäätelö.
7. Haaveenani on päästä Islantiin katselemaan villalankojen tekoa ja kuvaamaan maisemia.

Tunnustuksen jaan seuraaville seitsämälle:

Toivon, että tunnustus tekee saajansa iloisiksi. Olen aktiivisesti lukenut heidän blogejaan ja saanut vaikutteita. Kiitoksia siis siitä heille. Nyt täytyy kuitnkin sanoa, että luen monien blogeja paljon ja saanut myös inspiraatioita niistä. Olen edelleenkin aktiivinen lukija ja mielelläni myöskin kommentoin. Mielestäni on ihana asia, että tällaisia on nykyään ja tito7taitoa voi jakaa ja oppia näin tietotekniikan avulla uusia asioita tai vahvistaa niitä jo opittuja.
Kiitoksia kaikille bloggaajille ja toivottavasti jaksatte jatkaa jatkossakin.
Minnuli

2 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta - kyll'maar se lämmittää aina :).

    VastaaPoista
  2. Olepa hyvä.Näin koin itsekin, kun sain ensimmäisen tunnustukseni. Olin otettu ja päivä piristyi kummasti. Kiitokset siitä kuuluu tuosta ilosta Sanille.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi.