Sivut

23. helmikuuta 2011

Kiitokset blogini lukijoille

Aloittaessani bloggamaan, en missään vaiheessa kuvitellut laskijassani olevan kymppitonni täynnä.
Nyt tämä maaginen raja on rikottu, mutta kuitenkaan virallisesti ilmottautuneita lukijoitaei ole kuin viisi rohkeaa.
Toiveeni onkin, että jos luet aktiivisesti blogiani niin laittaisit itsesi lukijaksi ja näin voisin piipahtaa myös sinun sivustoillasi ja voisin mahdollisesti kommentoida onnistuneita teoksiasi.
Olen huomannut kuinka tämä bloggaaminen on innostanut minua "sunnuntaiompelijaa" tekemään uusia tuotoksia, seuraamaan ahkerasti muiden ja nautin postitusten kirjoittamisesta ja kuvien laitosta.
Lisäksi olen tutustunut ns. arkana nettitilaajana uusiin nettikauppoihin kankaiden ostoa varten ja kaupat ovat olleet onnistuneita ainakin näille metreille.
Omaa logoa olen mietiskellyt, mutta kenenkähän puoleen kannattaisi kääntyä. Oma aika ei siihen riitä ja motivaatiokin taitaa olla huononpuoleinen?
Kiitoksia jukijoilleni ja seurailkaahan edelleen ja aina saa kommentoida.
Kiittäen
Minnuli

1 kommentti:

  1. No minun jo varmaan tiedätkin blogia seuraavan.
    Ilman muiden blogeja ei olisi tämä minunkaan ompeluharrastus riistäytynyt käsistä :D
    Toivotaan että hiljaisetkin lukijat näyttäisivät elonmerkkejä :)
    (pistä arvonta, se saa ihmiset kommentoimaan ;) )

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi.