Sivut

17. heinäkuuta 2011

Kolmas ja viimeinen Hannah-paita 110-116cm

Todellakin.
Nyt alkaa jo kyllästyttää nuo Hannah-paidat vaikka kaavat ovatkin niin ihkut ja malli mitä ihanin, mutta liika on jo liikaa.
En enää muista mistä kankaat on tilattu. Muistelisin että tilasin ne joskus viime syksynä. Joku lukijoista jos tietää niin voi vinkata toisille.

Tarkoituksella olen siis tehnyt hieman liian suuren kuten edellisistäkin. Ensi kesänä näitä olisi tarkoitus vasta alkaa käyttämään virallisesti.
Nyt tästä etiäpäin alkaa syksyn päivittäminen mm.pipoja,takki tai kaksi ja muutama velournuttu odottavat tuolla.
Mamsellin oma farkkuhamonenkin on melkein valmis mitä nyt vetskari ja vyötärönauha uupuu.
Joskus on kiva laittaa ihan vain käsittelemättömiäkin kuvia.
Olen täällä kamalassa kesäflunssassa ja antibioottikuurikaan ei näytä tehoavan joten huomenna täytynee pyytää uusi kuuri kun menen tarkastuttamaan korvan. Mulla kun on lastentauti täällä myös eli korvatulehdus.;-))
Lopuksi Whisky-ruusu.
Täällä blogissani aiemmin kyselinkin jos joku tietää ruususen nimeä, mutta eipä selvinnyt.
Nyt olen sen löytänyt ja samalla ostin pihallemme lisää niitä. Ehkäpä ensi kesänä saamme nauttia niiden runsaista kukinnoista paremmin.
Olen löytänyt ihania blogeja tässä kesäloman aikana ja on hienoa huomata kuinka taitavia ihmiset ovat kätösistään.
Tsemppiä kaikille ja toivotaan että joku saa kipinän meidän blogeistamme ja alkaa harrastamaan kädentöitä.
Minnuli




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi.