Sivut

2. kesäkuuta 2012

Korimaalausta satuhahmoilla

 Yllä olevat korit on maalattu ilman kalkkeerauspapereita ja mallit on otettu eri satukirjoista.
 Siili on minun suosikkini näistä kahdesta vaihtoehdosta.
Kumpi on sinun? Saa kommentoida.
Hiljattain tulossa koreja lisää....tein muutaman harjan, mutta vahingossa unohdin ottaa niistä kuvat ennen kuin siirtyivät uusille omistajille. Samoin kävi Mymmelin dagistätien kangaskassien kanssa. Näin voi käydä ja sille ei vaan valitettavasti voi mitään.

Illan jatkoja ja huomenna uudet kujeet.

Minnuli

2 kommenttia:

  1. Moikka

    Ihanaa, olet edistynyt aivan huimasti !!!!!

    Pakko oli hieraista silmiä !! Niin kauniita ovat maalaukset! Tykkään siilistä eniten, kokonaisuus 10+.
    Vaude, olen tosi ylpeä sinusta.-Osaat tehdä mitä vain!!!!!
    Terveisin
    " mummu "

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia.
    Olen tullut siihen tulokseen, että kukkia on ihana maalata ja niitä on ihana ihastella koreissa ja muissa, mutta satuhahmot ja eläimet ovat ehdottomasti mun juttuni.
    Mymmeli valitsee kirjoista hahmot ja mamselli maalaa.
    Kiitos kehuista ja hyvä kun olet ylpeä....eiköhän nämä taidot ovat sukuperimää...minun yläpuolellani on kolme naista joilla on ja oli taitavat kätöset. Toivottavasti taito menee Mymmelille. Ainakin kovasti saa tehdä jo nyt kaikenlaista.

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi.