Sivut

1. kesäkuuta 2013

Neljä erilaista kangaskassia kangasvärejä käyttäen

 Pikku Myyn ilme on kuin itselläni olo tällä hetkellä...
sillä juuri tovi sitten hoksasin että jestas nythän on kesäkuun ensimmäinen päivä.
Olen ollut kipeenä taaas kerran ja virus oli pahuksen sitkeenä tällä kertaa.
Olen aikamoinen duracell vaikka olenkin kipeenä, mutta nyt muutamina kertoina olen ollut kyllä ihan vangittuna sänkyyn, kun ei ole kyennyt minhinkään.
Ehkäpä sitä ikää alkaa tulla lisää ja taudit pahenee tai sitten vain ne taudit ovat vuosien saatoissa pahentuneet.
Nooh...mennään asiaan takasin.
Yllä oleva kassi valmistui työparini mittarimadolle eli hänen lapsenlapselleen. Lisäksi hän sai laittaa kassiin vielä sen mummun kosketuksen eli lapsosen nimen ja oman puumerkkinsä♥ Toivottavasti saajalle ja vanhemmille kassi on mieluinen.
 Tämä kenguru kassi ei ole vielä kotiaan löytänyt, muttapa ehkäpä lähiaikoina.
 Kettukassi on myös kotia vailla.
Kuten myös Toukkalandia, etsii vielä kotia mihin käpertyä.

Olen siis piirtänyt hahmot lyijykynällä ensin kassiin ja pensseleillä maalannut piirtämäni kuvat. Sitten silitän ne ja ovat valmiit. helppoa. Kannattaa kokeilla.

Aurinkoista kesäkuun alkua kaikille lukijoilleni ja koska olin päättäjäisten aikana kipeä niin Te, jotka tiedätte kenestä kirjoitan niin sydämellisesti kiitoksia kuluneesta vuodesta ja on ollut ilo saada tutustua Teihin♥
Minnuli

1 kommentti:

Kiitos viestistäsi.