Sivut

1. joulukuuta 2013

Tilda-kurssi 2013, hiirulainen ja kaksi enkeliä

 Kävin viikonlopun kurssilla harjoittelemassa Tilda-ompelua. Tosin olin sitä aiemminkin jo kokeillut, mutta oli kiva vastapaino aina sille, että yleensä olen kotosalla niin pääsen jonnekin ja saan aikaiseksi jotain konkreettista.
Sain tehtyä kurssilla myös Tilda-enkelin, mutta kuvan laatu ei ollut niin hyvä että olisin sen nyt tähän samalla julkaissut eli tulee myöhemmin.
Kuvassa on Emilie-enkeli ja Emmi-enkeli. Molemmat valmistuivat kurssin jälkeen ja kolmatta enkeliä olen tekemässä, mutta sen korkeus on reilut 80 cm. Näiden enkelien korkeus on 48cm.
Ihan kivoja koristeilta, mutta en ole laisinkaan varma, että nämä olisivat minun juttuni...mukavaa puuhastelua kyllä, mutta näihin pitänee tietyllä tavalla ehkäpä kasvaa ja näiden tarkoitus on olla osana sisustusta ehkäpä.
Näitä hiirulaisia minulla oli ajatuksena saada pari lisää niin olisi sellainen kolmen hiirulaisen pesue niinkuin mekin olemme täällä kotikolossamme ja saman verran enkeleitä myös. Jotenkin tämä kolme on minulle luontainen luku juuri tällä hetkellä.
Syksy on mennyt rivakkaasti ja täytynee myöntää, että joulukuu ja ylinpäätänsä joulu on tullut salakavalasti minulle kuin myrsky konsanaan.
Mutta vielä Tildailuun..
...kurssi oli ruotsinkielinen ja viikonloppu oli mitä mahtavin ja seuraavaankin kurssiin olen ilmottautunut kuten myös huovutuskurssille. Pieniä ja lyhyitä opintoja siis näilläkin saroilla ja se on sellainen irtiotto arjesta.

Tildaillen
Minnuli

PS. Muokattu 12.12.2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi.