Sivut

22. syyskuuta 2015

Kalastajan vaimon kauluri ja samalla 400:s blogikirjoitukseni

Kukapa olisi uskonut, en minä itse ainakaan kun aloitin kirjoittamaan blogiani, että saisin kirjoitettua 400 postausta tänne.
Olen hämmästynyt ja samalla yllättynyt.
Muistan aloittaneeni kirjoittaa blogia kun Mymmeli oli vielä vauva ja aikaa oli mielestäni liikaa ja halusin tehdä jotakin sillä ajalla.
Nyt Mymmeli on kasvanut ja blogi on ollut matkan varrella mukana välillä enemmän ja välillä totaalisen unholaan jäänyt.
Paljon olen käsitöitä tehnyt ja päivitellyt ja paljon on päivittämättä, jotka eivät tänne päädykään esim. kuvat on unohdettu ottaa.

Olen vuosia lukenut Kalastajan vaimon blogia ja samalla olen ihastellut hänen käsitöitään.
Puno Gepardia oli yhdessä vaiheessa erittäin vaikeaa saada saati edes löytää. Nyt sitä saa helposti Snurressa joko kivijalka kaupasta tai internetin ihmeellisen maailman kautta shoppailemalla verkkokaupan sivustoilla.
Neljä kerää kerrotaan kauluriin menevän, mutten saanut kuin kolme menemään.
Lanka on melko arvokasta, mutta jokaisen sentin arvoinen ja se näkyy laadussa.
Tämä on ollut suosikkini ja toivon ehtiväni pukinkonttiin neuloa muutaman kaulurin ihanille ystävilleni, jotka ovat olleet elämäni rinnalla niin hyvinä kuin huonoinakin hetkinä.
Olette rakkaita.

Kiitoksia teille lukijat, jotka olette seuranneet blogiani pitkän tai lyhyen aikaa.
Olisi kiva tietää kuinka monta teitä todellisuudessa on ja mitä blogia itse päivittelette.
Minnuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi.