Sivut

30. joulukuuta 2015

Pöllöpipoja eri väreissä yht. 4 kappaletta

Ennen joulua aloin jo hyvissä ajoin neulomaan erilaisia pipoja.
Koska en ole vieläkään saanut aikaiseksi (omaa laiskuuttani kyllä) hankittua uutta ompelukonetta, vaikka niin usein sitä tarvitsisi niin olen taas ilokseni alkanut neulomaan.
Hartianseutu ei aina siitä niinkään pidä, mutta pienet pistot eivät kovin ainakaan vielä pidättele.
Nämä piposet tein neljälle eri lapselle. Alimmaisen valkoisen pipon sai tyttö, jollen olin aikaisemminkin neulonut samankaltaisen pipon vuosia sitten, mutta joka oli unohtunut jonnekin eikä pöllö ole löytänyt kotiin.
Pipo oli pakattuna hapankorppupakettiin jouluna ja oli lapsella ollut hyvä ilme paketin saatua lahjapaperin sisältä.
Mielestäni ihana idea.
Yläkuvan kolme pipoa menivät pikkuruisille metsän menninkäisille.
Olin hyvän aikaa tiedustellut lempivärejä ja olivat iloisia saadessaan paketit. Kaikissa pipoissa on aidot turkispalat, jotka ovat muodoiltaan pitkulaisia, mutta jotka olen ommenllut pallojen muotoisiksi.
Lankoina olen käyttänyt Nallea, 7 veikkaa, Tweedia.
Nalle on ehdottomasti paras lankavalinta tähän pipoon...ainakin lasten päähän.
Pöllöillen
Minnuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi.